Использование социальных сетей в PR-деятельности крупнейших издательств России
- Аннотация
- Об авторах
- Список цитируемой литературы
Social media - a new tool in PR-activity of the companies. From 100 largest publishing houses of Russia only 18 use the most popular social media in the work. Thus the social network Odnoklassniki is least actively used, only 2 publishing houses from entered into rating of the Russian Book Chamber have got groups in it. Social media VKontakte and Facebook are used by publishing houses equally actively.
- Крылова Екатерина Валерьевна
- Исследование: эффективность маркетинга и PR в социальных сетях // Polylog: сайт. 2011. 18 февр. URL: http://www. polylog. ru/ru/marketing-communications-community/blog-pr-btl/best-social-media-use-boosting-brand-reputation-awareness (дата обращения 25. 04. 2011).
- Кривоносов А. Д. PR-текст в системе публичных коммуникаций. СПб.: СПбГУ, 2002. 250 с.
- Кириллова Л. А., Сухорукова К. М. Диалектика развития: статистика книгоиздания России за 2010 г. // Российская книжная палата: сайт. Из содерж.: Статистический показатель. URL: http://www. bookchamber. ru/content/stat/stat_2010. html <http://www.bookchamber.ru/content/stat/stat_2010.html> (дата обращения 25. 04. 2011).
- Исследование социальных медиа в России // Cossa. ru: сайт. 2010. 30 июня. URL: http://cossa. ru/1130 <http://cossa.ru/1130> (дата обращения 25. 04. 2011).